luni, 25 noiembrie 2013

Zambiti




Dacă aveţi de gînd să mergeţi în cazino, îmbrăcaţi cei mai frumoşi chiloţi.
S-ar putea să vă întoarceţi acasă numai în ei!


Bineinteles ca ajutorul psihologului este intotdeauna binevenit.
Dar sa injuri este mult mai ieftin.


S-a ajuns la concluzia ca expresia: "Toti barbatii sint la fel" a fost
inventata de o chinezoaica care si-a pierdut barbatul in multime!


Un soldat american aflat la Paris stătea în faţa unei catedrale şi
privea o nuntă.
- Cine este mirele? îl întreabă pe un francez, care stătea alături.
- Je ne sais pas, îi răspunde francezul.
Jumătate de oră mai târziu, americanul intră în catedrală pentru a o
vizită şi vede câţiva oameni care tocmai puneau un coşciug pe
catafalc.
- Cine este mortul – îl întreabă pe preot.
- Je ne sais pas – vine răspunsul acestuia.
- Pe toţi sfinţii! – exclamă soldatul. Sărmanul, nu a rezistat nici măcar o oră!


Soțul și soția în dormitor, aud cum vecinii lor fac dragoste. Soțul către soție:
- Hai să sărim un pic, ca vecinii noștri să creadă că facem dragoste.
Au sărit, după care s-au culcat. A doua zi la dejun, soția pune în
fața soțului o farfurie goală:
- Mănâncă dragule.
- Dar farfuria e goală…
- Lovește cu lingura-n farfurie, lasă să creadă vecinii că tu mănânci.


- Nu pot sa cred ca te duci la prostituate pentru sex! tipa
nevasta-mea la mine. Sunt profund dezamagita!
- Dar de ce ma invinuiesti pe mine? ii raspund. Tu nu-mi poti
satisface toate fanteziile mele erotice, esti constienta de asta, nu?
- Stii ceva? Asta e numai vina ta! Nu mi-ai spus niciodata ca ai fi
dispus sa platesti pentru asta!


Pana la urma, s-a dovedit ca bebelusul pe care il cresteam de doua
saptamani nu era al meu.
Cica a fost nu stiu ce incurcatura la spital.
Sincer sa fiu, m-am gandit si eu la treaba asta. Eu ma dusesem acolo
ca sa-mi scoata ghipsul.


Intr-un salon de dans, un tanar se apropie timid de o fata:
− Domnisoara, se poate?
− Se poate, dar sa dansam mai intai.


In spital:
- Doctore, mutati-l va rog pe vecinul meu in alta camera, ca se crede
motocicleta.
- Va deranjeaza zgomotul pe care il face?
- Nu, gazele scoase pe teava de esapament.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu