luni, 17 februarie 2014

Te aleg pe tine



Sute de cuvinte, zeci de gesturi, gânduri nenumărate. Lacrimi, nopţi nedormite, zâmbete aruncate pe furiş, planuri, dărâmarea planurilor, revenirea la ele. Variabile, ecuaţii (nu matematice), adunări, scăderi, înmulţiri. Uneori dă cu minus, alteori cu plus. Foarte rar obţinem un egal. De cele mai multe ori nu vrem decât să ajungem la o singură soluţie: te aleg pe TINE!
Indiferent de vârstă şi de condiţie socială, acestea sunt cuvintele pe care visăm să le auzim: eu, te aleg pe TINE!
Dintre toţi oamenii de pe pământ, fiecare cu povestea lui şi modul lui de viaţă, eu te aleg pe tine.
Dintre toate femeile din viaţa mea, cele care mi-au călcat pragul sau care au bătut la uşa mea, eu am ales să fiu cu tine.
Dintre toţi bărbaţii care mi-au promis protecţie şi siguranţă, iubire şi respect, eu am ales să fiu cu tine.
Chiar dacă ar trebui să renunţ la toţi prietenii mei, la familia mea, la averea mea, eu tot pe tine te aleg.
Chiar dacă mi-ar întoarce viaţa pe dos, mi-ar da planurile peste cap şi aş lua-o de la zero, tot pe tine te-aş alege.
Nu mă interesează ce spun oamenii că ar trebui să fac, sau ce spun despre tine, ci tot ce ştiu este că te aleg pe tine.
Nu mă interesează trecutul tău, greşelile tale sau bagajele cu care vii. Ele rămân în spate, noi mergem în faţă. Eu, cu tine.
O să trecem peste încercări, peste obstacole, peste tot ce ne stă în cale, pentru că nu mă interesează să am un drum uşor, ci o viaţă cu tine. Iar dacă asta înseamnă să aleg drumul greu, o fac. Pentru că te aleg pe tine!
Şi când o să ai îndoieli sau o să-ţi fie teamă, am să alerg după tine, am să mă uit în ochii tăi şi am să-ţi spun de câte ori e nevoie că “eu te aleg pe TINE!”, până când vei înţelege că TU eşti tot ce contează pentru mine!
Da, acestea sunt cuvintele care mângâie inima mea şi o aşează în pieptul tău: te aleg pe TINE!

Dar trebuie curaj să spui asta. Până atunci, nu putem decât visa…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu